Sunday 27 November 2011

Lampard Tolak Perpindahan MLS..

Midfielder Chelsea, Frank Lampard sedang mengkaji hasrat melanjutkan kontraknya bersama kelab itu selepas menolak khabar angin mengaitkan dirinya dengan perpindahan ke LA Galaxy.

Perjanjian semasa pemain antarabangsa England itu berjalan sehingga 2013 dan dia berminat kekal di Stamford Bridge untuk selama yang mungkin.

Lampard secara bergilir-gilir beraksi dan berada di bangku simpanan musim ini tetapi dia masih penjaring gol utama di kelab dengan tujuh gol.

Terdapat khabar angin bahawa LA Galaxy mahu menandatangani pemain berusia 33 tahun itu kerana David Beckham dijangka keluar pada akhir tahun, namun The Londoner telah menafikan sebarang rundingan perpindahan.

"Selagi mampu, saya ada musim ini dan musim depan, saya akan gembira melanjutkan kontrak," kata Lampard.

"Selagi kelab mahu saya, saya akan berada di sini."

"Apa sahaja yang orang kata tentang saya pergi ke tempat lain, saya akan kekal di sini, tak ragu lagi."

No comments:

Post a Comment