Friday 9 December 2011

Kesian...96% peminat Villa mahu McLeish pergi!


Alex McLeish ... bukan kegemaran peminat.

Kebimbangan Alex McLeish semakin merebak ketika isu kecederaan yang melanda Aston Villa dan kekacauan penyokong yang membuak-buak.
 
Itu menghidupkan lagi keyakinan terhadap dakwaan bahawa pasukan McLeish bermain dengan negatif, mempamerkan aksi berhati-hati.
 
Warga Scotland tersebut merupakan pengurus rival setempat Villa, Birmingham ketika mereka tersingkir ke Liga Kejohanan Mei lepas setelah menjaringkan hanya 37 gol dalam 38 perlawanan liga.
 
Kini, peminat Villa kian hilang sabar, dengan peratusan mengejutkan 96% peminat yang ditinjau secara online pada minggu ini mahu Big Eck keluar selepas kurang daripada enam bulan dia bertanggungjawab.
 
Selepas 14 perlawanan, skuad Villa McLeish mempunyai rekod yang sama dengan yang sisi Birmingham yang dibawanya pada peringkat ini musim lalu dengan tiga menang, empat seri dan tujuh kekalahan.
 
Pergolakan penyokong telah meningkat ke tahap baru sejak tewas 1-0 kepada Manchester United, yang mana Villa gagal membuat percubaan tepat ke sasaran pada keseluruhan separuh masa pertama.
 
Laman web popular dikalangan peminat, Astonvilla.vitalfootball.co.uk telah membuat tinjauan kepada lebih 1,000 pengguna, dan 96% daripada mereka mahu McLeish diketepikan.

No comments:

Post a Comment