Tuesday 3 January 2012

AC Milan sasar 2 M.CITY..


AC Milan mahukan Mario Balotelli dan Carlos Tevez.

Mario Balotelli bakal menjadi subjek spekulasi perpindahan musim panas, selepas laporan di Itali mendakwa AC Milan kini merancang serbuan berganda ke atas Manchester City.
 
Identiti sasaran pertama mereka bukan lagi suatu rahsia, ketika pegawai Rossoneri telah membincangkan secara terbuka hasrat mereka menandatangani pemberontak City, Carlos Tevez pada bulan Januari.
 
Peminat The Citizens mungkin jauh lebih prihatin tentang dakwaan juara Serie A berhasrat mengikuti dengan langkah untuk Balotelli pada akhir musim ini.
 
Menurut Corriere dello Sport, Milan akan membenarkan Alexandre Pato menyertai Paris Saint-Germain dalam perjanjian £38.5 juta bulan depan dan kemudiannya bakal menggunakan wang itu untuk membiayai tawaran buat duo City tersebut.
 
Balotelli dikaitkan dengan kelab yang disokongnya semasa kecil pada musim panas lepas, selepas mengakui tidak gembira dengan kehidupan di Manchester.
 
Walaupun beberapa laporan mengenai isu di luar padang, tonggak berusia 21 tahun itu telah menjaringkan 11 gol musim ini dan kini muncul selesa di Stadium Etihad, jadi tawaran itu mungkin akan ditentang oleh bos City, Roberto Mancini.

No comments:

Post a Comment