Tuesday 29 November 2011

Defoe luangkan masa untuk kerja rumah



Jermain Defoe berkata dia telah melakukan kerja rumah dan sedia membantu Spurs melepasi ujian bagi kedudukan empat teratas.
 
Beberapa latihan di luar waktu biasa tentunya memberi ganjaran kepada striker, yang membantu Harry Redknapp melakukan kerosakan ketara di Hawthorns.
 
Bos Spurs dipaksa untuk mengubah pasukannya apabila Rafael Van der Vaart mengalami hamstring, membebaskan tempat untuk Defoe.
 
Striker itu mungkin telah memulakan perlawanan pertama sejak awal Oktober tetapi jarak lima gol di sebalik peluang tertutup menentang Charlton Athletic membuktikan ketajamannya.
 
Defoe meneruskan hubungannya dengan guru kecergasan Perancis, Tiberius Darau, 70, yang mula bekerja dengan striker itu pada musim panas.
 
Striker itu berkata, "Usaha tambahan memberikan saya ganjaransecara besar-besaran."
 
"Cara saya rasa kini, berbanding musim lalu benar-benar berbeza. Saya rasa benar-benar meletup dan itu penting kepada cara saya bermain."
 
"Saya akan ke perlawanan dengan perasaan yang kuat. Saya tahu itu terpulang kepada saya. Penyudah akan tentukan diri saya."

No comments:

Post a Comment